Наші традиції

Найважливішою традицією навчального закладу є спрямування зусиль педагогічного колективу всіх поколінь на створення успішної школи.

На думку педагогічного колективу Помічнянської ЗШ №3, успішна сучасна школа — це затишна домівка, де кожен учень, кожен учитель, кожен батько чи мати почувається гос­подарем, де йому комфортно, де його почують, зрозуміють і підтри­мають.

Тільки в такій школі дитина стає лідером, людиною з активною життєвою позицією, яка не тільки бачить проблеми навколишнього життя, а й уміє їх визначити, знайти шляхи їх розв'язання.

Виростити патріота своєї Батьківщини (нехай сьогодні це слово не в моді!) — це значить виховати таких людей, для яких поняття честі, гідності, відданості, самопожертви заради святих ідей і віри в краще майбутнє завжди було, є й буде найголовнішим. І чим швидше ми це зрозуміємо, тим швидше кожен із нас житиме краще, а значить буде заможнішою наша держава. Для досягнення цієї мети дорослі мають забезпечити в успішній школі нашим дітям щасливе дитинство.

Успішна школа – це школа щасливого дитинства!

Під висловом «успішна школа» педагогічний колектив Помічнянської ЗШ №3 розуміє її всебічний високий авторитет, імідж серед громади, якій наш навчальний заклад служить. Коли школа немає проблем з наповненістю класів, коли в ній відсутні проблеми кадрового забезпечення, коли випускники приводять у школу своїх дітей, а діти задоволені шкільним життям – школа успішна.

Головним критерієм оцінки діяльності навчального закладу є те чого досягають його випускники. Саме тому школи, які дбають про свій педагогічний імідж і прагнуть розвитку намагаються створити модель випускника, яка має бути орієнтиром шкільної діяльності.

Декілька років поспіль педагогічний колектив ЗШ №3 працює над розв’язанням проблеми із створення моделі випускника нашого закладу: особистості, що є творцем і проектувальником свого життя…

Успішність школи забезпечують зусилля всього нашого педагогічного колективу, який прагне реалізувати поставлену мету і робить усе можливе для отримання найкращих результатів своєї праці.

Чи маємо ми підстави вважати наш Помічнянський ЗШ №3 успішною школою? Гадаємо, що маємо, бо в ній люблять учнів, шанують учителів, дають змогу постійно розвиватися тим і іншим та з оптимізмом завжди дивляться вперед .

Завітайте до нас та переконайтесь у цьому самі!

До традицій нашого навчального закладу ми відносимо також його атрибутивні іміджеві характеристики. Серед них:

Гімн

І. Рідна школа, школа, що несе нам радість,

Нам дарує сили, мудрість і знання.

Тут уроки на добро і досконалість

Педагоги нам дають щодня.

П-в

Через роки, що як сон минають,

Школа нам путівку у життя дає.

Рідну школу всі ми пам”ятаєм

І даруєм серце їй своє.

ІІ. Тут вивчаєм теореми і закони,

Зазираєм в світ науки ми щодня,

Підростають юні Оми і Ньютони

Школа - храм науки і знання.

П-в

ІІІ. Нас дзвіночок всіх скликає на уроки

Всім знайомий його добрий, ніжний спів

Випускає рідна школа в світ широкий

України дочок і синів.

П-в

Клятва учня навчального закладу

Поповнюючи славне товариство учнів, я за власним бажанням, свідомо, вибираю дорогу знань, і як би мені не було важко, я не зійду з обраного шляху.

Клянусь бути гідним звання учня Помічнянської ЗШ №3 ! Клянусь!

Клянусь зберігати завжди і всюди любов та вірність традиціям рідного навчального закладу! Клянусь!

Клянусь працювати на благо нашої молодої незалежної України! Клянусь!

Клянусь віддавати всі сили для того, щоб моя Батьківщина зайняла гідне місце серед країн нашої планети! Клянусь!

Клянусь кожним ударом серця, кожним прижитим днем стверджувати на землі

мир і щастя людей! Клянусь! Клянусь! Клянусь!

Кодекс честі учня

• Сприймай людину такою, якою вона є.

• Знання - сила й капітал. Шукай нових знань і по­глиблюй ті, що маєш.

• Не соромся запитувати, адже кожному буває щось незрозуміле.

• Якщо ти чогось не знаєш, не виконав домашнього завдання, не принижуй себе випрошуванням оцінки.

• Якщо ти списуєш або підказуєш, то принижуєш себе і вчителя.

• Коли хизуєшся своєю силою, вродою чи знання­ми, пам'ятай: завжди є той, хто досконаліший від тебе, тож уникай зверхності, пихатості.

• Якщо критикуєш, пропонуй щось своє.

• Якщо пропонуєш щось змінити, візьми участь у роботі.

• Коли всі працюють, не стій осторонь — це не­ чесно.

• Пообіцяв — виконай. Не впевнений — не обіцяй.

• Будь чесним.

• Скажеш неправду — втратиш повагу та довіру.

• Поважай працю інших людей. Тобі ж приємно, коли поважають твою.

• Пам'ятай: справи переконливіші за слова.

• Жартуючи, не забувай: жарт лише тоді дотеп­ний, коли всім смішно, у тому числі й тому, над ким жар­тують.

• Пам'ятай: власність (чия б вона не була) має бу­ти недоторканною.

• Прагни перемагати, але не будь-якою ціною, а в чесній боротьбі.

• Привчайся давати собі накази, корися своїй волі, а не примхам.

Учись перемагати себе.

• Умій визнавати свої помилки. Вчися пробачати і миритися.

• Будь вірним другом. Самотнє життя таке прикре.

• Будь чемним, привітним і гостинним. Завжди ві­тайся, дякуй, проси вибачення, вислухай і допоможи.

• Щоб наше життя було приємним, піклуймося од­не про одного.

• Не тримай у собі вміння й навички. Постійно шу­кай нагоди практично їх застосувати.

• Бережи своє здоров'я для себе і майбутніх дітей. Уникай шкідливих звичок (паління, уживання наркотиків, алкоголю).

• Поступово звикай усюди спілкуватися україн­ською мовою, не засмічуй її брутальними словами. Мова — обличчя людини.

Пам'ятка учня

• Пам'ятай про поставлену мету.

• Ділись радістю та горем.

• Будь-яку справу розпочинай чистими руками та з добрими намірами.

• Розвивайся гармонійно.

• Цінуй час.

• Геній - талант + працьовитість.

• Пізнавай нове щодня.

• Пам'ятай: знання не дають , а беруть.

• Виховуй себе як творчу особистість.

• Очікуй дива!

Традиційно:

Ми прагнемо, щоб наш навчальний заклад був мікромоделлю демократичної держави.

Ми хочемо, щоб наша школа завжди була місцем, де панують людяність і гуманізм, творчість і постійний пошук.

Ми цінуємо почуття незалежності, яке поєднується з відповідальністю за виконання своїх обов'язків; дуже поважаємо допитливість, потяг до знань.

У традиціях Помічнянської ЗШ №3 є пам’ятати слова: «Учителем школа стоїть».

Воістину правдиві слова. І дискутувати, хто в навчальному закладі головніший - учитель чи учень - немає сенсу, бо без них не існуватиме школа.

Учитель для учня — це людина, яка уособлює добро, справедливість, совість, честь, обов'язок. Саме ці особистісні якості є визначальними у престижі вчительської праці.

Кожна професія цінна по-сво­єму, а вчительська — особливо. Учитель не видає на-гора вугілля, не плавить метал, не прокладає но­ві космічні траси, не будує чудо-міста, не... Але в людині будь-якої професії закладена частка його праці, його душі. У нього навіть лі­точислення не таке, як в інших лю­дей: часто він живе роками не ка­лендарними, а навчальними.

Учительська професія — одна з найбільш поширених і для бага­тьох звичайна. Своє серце, своє життя вчитель цілком віддає дітям. Учительська робота, напевно, в то­му й полягає, щоб кожної хвилини, за будь-яких обставин бути тільки такими, якими б хотіли бачити нас учні: добрими, життєрадісними, всебічно розвиненими, високо ерудованими та культурними.

Людина вчительської професії не може бути пересічною, адже її наслідують, на неї часто рівняють­ся інші. Важкий шлях цієї люди­ни, але благородний, оскільки во­на — Вчитель.

Дух школи. Місія школи. Кон­цепція її розвитку. Все це обу­мовлено в першу чергу особис­тістю його величності Вчителя. Саме від нього в першу чергу за­лежить, чи освітня установа має своє індивідуальне обличчя, яке й визначає її конкурентні перева­ги над іншими, що в свою чергу сприяє суспільному авторитету школи, залученню до неї вчителів, учнів, батьків.

Учитель навіть найвищого професійного рівня один досягти помітних результатів не завжди зможе. Для цього потрібен колектив однодумців, колектив, який би горів полум’ям жадоби до знань. Педагогічні працівники Помічнянської ЗШ№3 – це міцний, творчий, цілеспрямований колектив!

У нашому навчальному закладі всі: і педагогічні працівники, і учні, і обслуговуючий персонал переконані, що складовими успіху колективу є демократизм у стосунках, взаємоповага, розвиток творчого потенціалу всіх учасників процесу і водночас – відповідальність кожного за доручену справу, чітка організація роботи. А найважливішим ми вважаємо ідею, яка всіх нас об’єднує !


Кiлькiсть переглядiв: 893